Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU CANARY.PL

Data aktualizacji: 01.11.2025

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników korzystających ze strony internetowej https://www.canary.pl („Serwis”), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 („RODO”) oraz hiszpańską ustawą LOPDGDD 3/2018.

1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest:

CANARY.PL
Adres: C/ Antonio Navarro 4 38660, Adeje, Santa Cruz de Tenerife, Hiszpania
NIF: Q2827003A
E-mail kontaktowy: biuro.canary.pl@gmail.com

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się za pośrednictwem e-maila.

2. Zakres zbieranych danych

W trakcie korzystania z Serwisu mogą być przetwarzane następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • dane niezbędne do realizacji rezerwacji (data, liczba osób, preferencje),
  • adres IP oraz dane techniczne dotyczące urządzenia i przeglądarki,
  • dane dotyczące płatności (nie przetwarzane przez Serwis, lecz przez operatora).

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

Cel przetwarzaniaPodstawa prawnaZakres przetwarzania
Realizacja zamówień, rezerwacji, wystawienie dokumentów sprzedażyart. 6 ust. 1 lit. b RODOdane identyfikacyjne i kontaktowe
Kontakt i obsługa klientaart. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes)dane kontaktowe
Marketing usług własnych (np. informacje o nowych ofertach)art. 6 ust. 1 lit. f RODOadres e-mail, numer telefonu (jeżeli wyrażono zgodę)
Cele statystyczne i poprawa działania Serwisuart. 6 ust. 1 lit. f RODOdane techniczne i cookies

4. Operator płatności

Płatności w Serwisie realizowane są za pośrednictwem:

PayU S.A. (ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, Polska)

Dane kart płatniczych nie są przetwarzane przez CANARY.PL.
Administrator otrzymuje wyłącznie potwierdzenie poprawnego wykonania płatności.

5. Odbiorcy danych

Dane mogą być przekazywane:

  • operatorowi płatności (PayU),
  • podmiotom świadczącym usługi IT i hostingu,
  • biuru księgowemu,
  • przewodnikom i organizatorom wycieczek — tylko w zakresie niezbędnym do realizacji rezerwacji.

Dane nie są sprzedawane ani przekazywane podmiotom nieuprawnionym.

6. Czas przechowywania danych

  • Dane związane z zamówieniami przechowuje się przez okres wymagany przepisami podatkowymi i rachunkowymi (zwykle 5 lat).
  • Dane kontaktowe wykorzystywane do komunikacji — do 12 miesięcy od zakończenia kontaktu.
  • Dane marketingowe — do czasu wycofania zgody.

7. Prawa użytkownika

Użytkownik ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”),
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • złożenia skargi do organu nadzorczego:

Hiszpania: AEPD – Agencia Española de Protección de Datos
Polska (jeśli Użytkownik jest z PL): UODO – Urząd Ochrony Danych Osobowych

8. Cookies i narzędzia analityczne

Serwis może wykorzystywać pliki cookies w celach:

  • zapewnienia prawidłowego działania strony,
  • analizy statystycznej ruchu,
  • dostosowania treści do Użytkownika.

Użytkownik może samodzielnie wyłączyć pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.
Może to jednak wpłynąć na poprawne działanie Serwisu.

9. Bezpieczeństwo danych

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych przed ich utratą, modyfikacją czy dostępem osób nieuprawnionych.

10. Zmiany Polityki Prywatności

Polityka może ulegać zmianom, o czym Użytkownik zostanie poinformowany poprzez aktualizację daty publikacji.